Taler>Israelsmøte med Arvid Bentsen onsdag 18. okt kl 19
08.10.2023
Israelsmøte med Arvid Bentsen onsdag 18. okt kl 19
Velkommen til et dagsaktuelt Israelsmøte med forkynner Arvid Bentsen onsdag 18. oktober i Os misjonskirke

Velkommen til å høre hva Bibelen sier om Israel og det jødiske folk. Guds løfter står fast og gir oss håp og tro på at Israel vil gå seirende ut av også denne krigen.

Arvid Bentsen besitter stor innsikt i Bibelen og det profetiske ord. Han har også meget god innsikt i verdenshistorien og verdenspolitikken. Han er en meget engasjert forkynner og hans undervisning maner Guds folk til å stå opp for Israel, både som land og folk. Arvid har også bodd og vært reiseleder i Israel en rekke ganger og kjenner landet og folket på en spesiell måte.

HER finner du mer informasjon om Arvid og kan lytte til hans undervisning og forkynnelse.

Velkommen til Os misjonskirke onsdag 18. oktober kl 19!

Bilde

Os misjonskirke