Taler>Leter du etter et kristent fellesskap i Os?
02.08.2022
Leter du etter et kristent fellesskap i Os?
Er du ny i bygda og ser deg om etter et kristent fellesskap for deg og familien? Vi vil gjerne invitere dere til å ta en tur innom og besøke oss i Os misjonskirke. Vi holder til sentralt i Os i Kolskogen like ved Os vidaregåande skule.

Første Gudstjeneste etter ferien er søndag 21. august kl 11. I Gudstjenesten taler Per Torgeir Nilsen, tidligere misjonær og overlege ved Haukeland Universitetssykehus. Det er Barnekirke (søndagsskole) for barna. To grupper; 0-9 år og fra 10 år og oppover. Det er også nattverd. Etter Gudstjenesten er det kirkekaffi med god mat, kaffi, te og drøs. Du er hjertelig velkommen!

Søndag 4. september er det Alle-sammen-møte kl 11. Det er et kjekt arrangement for hele familien med fokus på barna. Jannicke Kjølås Ludvigsen taler. Etterpå er det kirkekaffi med god mat, kaffi, te og drøs. Du er hjertelig velkommen!

Menigheten ble stiftet i 1982 og er tilsluttet Misjonskirken Norge. Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål, epost post@osmisjonskirke.no.

Os misjonskirke
Kolskogheiane 12